سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کبوتر حرم
 
خاطرات خدمت در حرم امام‌رضا علیه‌السلام

اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضا الْمُرْتَضَى الاِمامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ وَحُجَّتِکَ عَلى مَنْ فَوْقَ الاَرْضِ وَمَنْ تَحْتَ الثَّرى، الصِّدّیقِ الشَّهیدِ، صَلاةً کَثیرَةً تامَّةً زاکِیَةً مُتَواصِلَةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَةً، کَاَفْضَلِ ما صَلَّیْتَ عَلى اَحَد مِنْ اَوْلِیائِکَ

امسال که گذشت، ولی جوان عزیزی که هنگام مراسم شب قدر داری یک ریز حرف می زنی! از سال بعد اگر خودت نمی خواهی از برنامه ها اسنفاده کنی، دیگران را محروم نکن.

امسال که گذشت، ولی آقایی که با وجود ازدحام جمعیت در حرم اصرار داری نمازهای مستحبی شب قدر را بخوانی! از سال بعد نمازها را در خانه یا مسجد محل بخوان و برای مردم مزاحمت ایجاد نکن.

امسال که گذشت، ولی خانمی که دیرتر به مراسم رسیده ای! از سال بعد، همان لحظه های باقی مانده را غنیمت بدان و به جای چند دقیقه ابراز تأسف و شرح مفصل دلایل تأخیر، بگذار دیگران از مراسم استفاده کنند.

امسال که گذشت، ولی آقایی که داری با صدای خش خش گوش خراش موبایل، همه را آزار می دهی! از سال بعد اگر صدای دعای جوشن کبیر به گوشت نمی رسد، کتاب دعا را بردار و خودت بخوان و از خیر گوش کردن دعا از رادیوی موبایل بگذر.

امسال که گذشت، ولی آقای مداح عزیزی که هر سال ملت را مجبور می کنی ده بند آخر دعای جوشن کبیر را ایستاده بخوانند! از سال بعد بیهوده مردم را به زحمت نینداز و در حرم امام رضا (ع) بدعت نگذار.

امسال که گذشت، ولی عزیزی که داری از مراسم شب قدر برمی گردی! از سال بعد سعی کن نصف شب برای مردم مزاحمت صوتی ایجاد نکنی، حتی با بلند کردن صدای مداحی ضبط ماشینت.

امسال که گذشت، ولی آقای نویسنده پر مدعا! از سال بعد در شب های قدر به جای پرداختن به عیوب دیگران، کمی هم به عیب های خودت فکر کن و در پی اصلاح باش.




موضوعات مرتبط:

به‌تاریخ پنج شنبه 90/6/3 به‌قلم احمد عبداله‌زاده مهنه
لوگوی دوستان
لوگوی دوستان
لوگوی دوستان لوگوی دوستان لوگوی دوستان
نگاه‌های دیگر



بالای صفحه



اینجا خانۀ خودتان است. کبوتر حرم